Etapy współpracy
Przygotowując przedsięwzięcie planujemy je z najdrobniejszymi szczegółami
tak, aby było spójne z celami organizacyjnymi imprezy, według następujących etapów:
I ETAP - Przygotowawczy
- Opracowanie koncepcji przedsięwzięcia .
- Wybór lokalizacji .
- Zaprojektowanie oraz druk ( zaproszeń, formularzy, identyfikatorów, certyfikatów).
- Przygotowanie bazy odbiorców oraz wysyłka zaproszeń, programów i innych materiałów pomocniczych.
- Przygotowanie materiałów marketingowych (broszur, folderów, ulotek, plakatów, teczek, innych materiałów reklamowych wewnętrznych i zewnętrznych).
- Promocja imprezy ( reklama w mediach,przygotowanie witryny internetowej).
- Przygotowanie tablic informacyjnych, innych oznakowań.
- Rezerwacja miejsc noclegowych, parkingowych.
- Przygotowanie cateringu.
- Aranżacja sali konferencyjnej i pomieszczeń pomocniczych .
- Zatrudnienie, przeszkolenie personelu pomocniczego.
- Rejestracja zgłoszeń uczestników.
- Wysyłka potwierdzeń.
- Obsługa płatności uczestnictwa.
- Ubezpieczenie uczestników / przedsięwzięcia.
- Obsługa prawna.
II Etap - Wykonawczy
- Przygotowanie i obsługa recepcji:
- transport uczestników (grupowy)
- zakwaterowanie uczestników
- rejestracja uczestników,
– obsługa informacyjna,
- dystrybucja materiałów, identyfikatorów,certyfikatów. - Obsługa techniczna, porządkowa w czasie trwania przedsięwzięcia:
- dbałość o estetykę wnętrz,
- przygotowanie niezbędnego sprzętu biurowego oraz technicznego (nagłośnieniowy, oświetleniowy, do prezentacji itp.),
- przygotowanie stoisk wystawienniczych,
- rejestracja przebiegu imprezy ( filmowanie, fotografowanie),
- dbałość o porządek i bezpieczeństwo. - Obsługa przerw:
- kawowych i obiadowej. - Organizacja programów artystycznych.
- Organizacja pobytów rekreacyjnych.
IV Etap – Zakończenie
- Organizacyjne i techniczne zakończenie imprezy.
- Sporządzenie dokumentów podsumowujących (ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań, raportów).
- Rozliczenie przedsięwzięcia .